Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Safonov Yu$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Safonov Yu. M. Innovation training and development technologies for managerial personnel [Електронний ресурс] / Yu. M. Safonov, E. I. Maslennikov, V. I. Borshch // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__25 Визначено проблеми використання освітніх технологій в підготовці управлінських кадрів в Україні та причини їх виникнення. Розглянуто шляхи їх подолання. Проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних освітніх технологій підготовки. Визначено ефективність впровадження інноваційних освітніх технологій.
| 2. |
Mnykh O. B. Exit from innovation crisis of Ukraine and identification of new economic zones of problem marketing and logistic situations [Електронний ресурс] / O. B. Mnykh, Yu. M. Safonov // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 4. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_4_14 Глобалізація бізнесу пронизує всі сфери життєдіяльності економічних агентів і їх функціонування не може бути успішним без підвищення суспільної цінності маркетингу і логістики. Від грамотного виявлення проблемних зон у сфері маркетингу і логістики буде залежати швидкість виходу з інноваційної кризи в різних галузях економіки. Значний внесок у розвиток методологічних і методичних положень з проблем інноваційної економіки і взаємодії маркетингу та логістики внесли закордонні і вітчизняні вчені: І. Ансофф, Ф. Котлер, В. Л. Дикань, С. М. Ілляшенко, Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай та ін. У сфері маркетингу і логістики приховані значні резерви та потенційні можливості виходу із кризових ситуацій та інноваційного розвитку учасників ринкових відносин. Ідентифікація нових економічних зон проблемних маркетингових і логістичних ситуацій та розроблення системного підходу до управління інноваційною діяльністю на макро- і мікрорівнях. Дано ідентифікацію нових економічних зон проблемних маркетингових і логістичних ситуацій для цілей впровадження системного підходу до управління інноваційною діяльністю. Показано схему взаємодії у сфері маркетингу і логістики при зміні пріоритетів у діяльності інноваційно активного підприємства. Висновки: ідентифікація проблемних зон і стійких взаємозв'язків ринкових агентів відкриває нові перспективи збагачення змісту взаємовідносин маркетингу і логістики і їх вихід з інноваційної кризи.
| 3. |
Safonov Yu. Economic consequences of covid-19 and the concepts of their overcoming [Електронний ресурс] / Yu. Safonov, V. Borshch. // Ефективна економіка. - 2020. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_5_3
| 4. |
Safonov Yu. Is sovereign debt resistance overcoming a premise of sovereign default path dependence occurence? [Електронний ресурс] / Yu. Safonov, H. Hryhoriev. // Ефективна економіка. - 2020. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_8_3
|
|
|